úterý 27. srpna 2013

Co čtu - Co se chystám číst?

 STMÍVÁNÍ:
O KNIZE: Isabella Swanová se stěhuje do Forks, městečka ve státě Washington, kde neustále prší. Zdá se jí, že na světě neexistuje nudnější a beznadějnější místo až dokud nepotká tajuplného a přitažlivého Edwarda Cullena, který doslova obrátí její život vzhůru nohama. Do Isabellina příjezdu Edward úspěšně tajil před obyvateli městečka svou upírskou osobnost. Ale nikdo není v bezpečí, zvláště Isabella, člověk, který je Edwardovi nejdražší. Milenci však balancují na ostří nože mezi touhou a hrozným nebezpečím.

MŮJ NÁZOR:Tuto knížku jsem už dočetla.Z nudy jsem jí začala číst a prostě mě to zaujalo.Spisovatelka to dobře napsala a moc dobře popsala.To je to co potřebuji :D

HODNOCENÍ: •••••••• 80%
 ROZTOMILÉ MALÉ LHÁŘKY:
O KNIZE:Každý má co skrývat - zejména holky ze třetího ročníku střední školy - Spencer, Aria, Emily a Hanna. Spencer přebrala kluka vlastní sestře. Aria sní o učiteli angličtiny. Emily se zakoukala do té holky, co je na škole nová. A Hanna dělá hrozné věci, aby byla stále krásná. Jenže od doby, co zmizela jejich kamarádka Alison, skrývají všechny před světem jedno mnohem horší tajemství.

MŮJ NÁZOR:Když jsem se začala dívat na Pretty Little Liars najednou mě napdalo,že bych mohla číst i knihu. :)
HODNOCENÍ: • 100%

 ROZTOMILÉ MALÉ LHÁŘKY: NEVINNÉ
O KNIZE: Čtveřice roztomilých malých lhářek dokazuje, že stále umí pěkně zlobit. Alison DiLaurentisová zmizela, ale A. posílá vzkazy pro Arii, Emily, Hannu a Spencer pořád dál. Připomíná jim tajemství, která znala jen Alison - a to není jediná věc, která Lhářky trápí. Aria bojuje s vědomím, že kdyby něco špatně řekla, může svou rodinu rozprášit lusknutím prstu. Kromě toho si zahrává s velmi nebezpečnou, a o to neodolatelnější, novou láskou. Přesvědčte se, co se bude dít, když čtyřem roztomilým malým lhářkám začne pravda šlapat na paty.

MŮJ NÁZOR: Druhý díl jsem přečetla před pár dny.Opět.Spisovatelka to tam taky skvěle vysvětluje.Moc jsem si oblíbila knihu a spisovatelku. :)
HODNOCENÍ: 100%
 ŠKOLA NOCI: OZNAČENÁ
O KNIZE: Šestnáctiletá Zoey Redbirdová se hádá s rodiči, právě se rozešla s přítelem a poslední, co jí ještě schází, je začít se měnit v upíra. Jenže právě to se stalo a Zoey musí přestoupit na speciální školu pro upíří mláďata. Jediný, s kým si v ní nepadne do oka, jsou členky elitní školní organizace Dcery temnoty a zvlášť její příšerná předsedkyně Afrodita. Za jejich zdánlivě nevinnými rituály se skrývá něco hodně ošklivého.
CHYSTÁM SE ČÍST!
 ŠKOLA NOCI: ZRAZENÁ
O KNIZE:Zoey Redbirdová si pomalu zvyká na upíří Škole noci a svědomitě se připravuje na roli předsedkyně elitní studentské organizace Dcery temnoty. Potom ale v Tulse za podezřelých okolností umírá první středoškolák a instinkt Zoey napovídá, že je to teprve začátek něčeho skutečně zlověstného. Jako obvykle se nemýlí.
CHYSTÁM SE ČÍST!
SUPER DRNA: LÍBEJ MĚ
O KNIZE: Božská Serena. Tak jí říkají všichni kluci. Dívky zase preferují označení "děvka Serena". Pravda je ale taková, že o ní nikdo nic neví, ale drby jsou všude. Jediní, kdo znají pravdu, jsou (tedy spíš byli) její dva nejlepší kamarádi - Blair a Nate. Tohle byl trojúhelník, který to vždycky táhl spolu. Serena a Blair byly nejlepší kamarádky, Blair a Nate zamilovaný pár a Serena a Nate... to byl jen takový úlet na jednu noc. Pravda je však taková, že ani jeden si nepřeje, aby se to Blair dozvěděla. A tak Serena musela odjet na internátní školu.
CHYSTÁM SE ČÍST!






 ROZTOMILÉ MALÉ LHÁŘKY: DOKONALÉ
O KNIZE: V Rosewoodu v Pensylvánii žijí čtyři holky, kterým není na první pohled co vytknout. Jenže když se podíváte blíž, zjistíte, že nejsou ani zdaleka tak bezchybné, jak vypadají.
Aria nedokáže pustit z hlavy bývalého kluka. Zakázané ovoce totiž chutná nejlíp. Hanna zase riskuje náklonnost své nejlepší kamarádky, zatímco Emily se hroutí kvůli jedné hloupé puse. A Spencer? Ta zkrátka musí mít všechno, co její sestra.
Mám veliké štěstí, že znám tyhle roztomilé malé lhářky lépe, než se znají ony samy. Potíž je jen v tom, že je pro mne příliš těžké, nechávat si jejich tajnosti jenom pro sebe. Měly by radši dělat, co jim říkám, protože jinak…! A.
CHYSTÁM SE ČÍST!

Žádné komentáře:

Okomentovat